Plaukiojantis smagratis

Daugelis naujesnių automobilių yra komplektuojami su sankaba kuri savo konstrukcijoje turi plaukiojantį smagratį, arba dar angliškai vadinama Dual mass flywheel (DMF). Plaukiojantis smagratis komplektuojamas daugelyje naujesnių automobilių, ypatingai dyzeliniuose.

Plaukiojantis smagratis, kokią funkciją jis atlieka?

video

Plaukiojantis smagratis buvo sukurtas tam kad automobiliuose su mechanine pavarų dėže sumažintu vibraciją ir garsus kurie yra keliami junginėjant pavaras bei sukabinant ratus su varikliu kai atleidinėjate sankabos pedalą. Kadangi automobilis švelniau junginėja bėgius, sugeria pirminį sukabinimą jis tausoja tiek variklį, tiek netgi sumažina kuro sąnaudas.

Plaukiojančio smagračio sandara

video_sandara

Plaukiojantis smagratis priešingai nei paprastas kuris padarytas iš vientiso metalo lydinio yra sudarytas iš dviejų dalių, pirminės ir antrinės dalies. Sankaba ir perdavimas nėra tiesiogiai sujungti su apatiniu variklio velenu, o yra sujungti per tam tikrą spyruoklių sugeriančių smūgius ir vibraciją sistemą.

Plaukiojančio smagracio viduje, priklausomai nuo gamintojo ir jo konstrukcijos, yra tam tikra amortizavimo sistema ir guolis kuris sankabos sukabinimo metu absorbuoja garsą, vibraciją ir leidžia automobiliui švelniau perjunginėti bėgius sumažindamas vibraciją ir skleidžiamą garsą. Ypatingai šios sankabos naudojamos dyzeliniuose varikliuose, kur paprastai bėgiai yra mėtomi didžiausio sukimo momento metu, o kai variklis dirba maksimalia galia, reikia labai švelniai atleidinėti sankaba kad nejausti trūkčiojimo ir važiavimas būtų komfortabilus ir malonus.

Kaip prailginti sankabos su plaukiojančiu smagračiu tarnavimo laiką?

Yra keletas triukų ir niuansų kuriuos žinodami vairuotojai kurių automobiliai turi plaukiojančius smagračius gali prailginti jų tarnavimo laiką. Pamėginsime trumpai duoti keletą patarimų kurie padės atitolinti šį gedimą ir prailginti plaukiojančio smagračio tarnavimo laiką.

Visų pirma reikėtų vengti ilgai laikyti sankabą nuspausta, kad ir kaip pavyzdys riedant nuo kalno ar stovint prie šviesoforo, tokiu atveju išvengsite perkaitinto diskatoriaus.

Taip pat labai svarbu nesukelti didelių krūvių sukabinimo ir perdavimo slopinimo mechanizmui spaudžiant akseleratorių iki galo ir žaibiškai mėtant pavaras, ypatingai nuo žemų sūkių.

Atsargiai vairuoti kai esate pasikrovęs ar galbūt tempiate kitą automobilį, ypatingai venkite didelių apkrovų ir žaibiškų akseleracijų, stenkitės švelniai ir lėtai atleidinėti sankabos pedalą.

RAKTINIAI ŽODŽIAI
Smagratis, smagračio remontas, smagracio remontas, smagračių remontas, smagraciu remontas, smagraciu restauravimas, Dubult masu spararatu remonts un atjaunošana, divu masu spararats, Spararatu pilnīga atjaunošana, Spararatu metināšana, Spararatu slīpēšana, Spararatu balansēšana, divmasu spararats remonts, restaurācija, plaukiojancio smagracio remontas, plaukiojantis smagratis, plaukiojancio smagracio remontas, Dvimasių (plaukiojančių) smagračių remontas , plaukiojančio smagračio remontas, Divmasu spararatu remots un restaurācija, divmasu spararata remonts, Kaks mass hooratas, remont ja restaureerimine, kaks-mass hooratta remont, Remont ja taastamine kahe mass hooratas. remanufactured dual mass flywheel, Ремонт и Реставрация двухмассового маховика, Восстановление двухмассового маховика

 


			

Parašykite komentarą